lørdag den 19. oktober 2013

NYT - NYT - NYT - Sølvøringe

Kniv og gaffel i sølvfarvet. Øreringene er ægte sølv, men egner sig ikke til folk med allergi. 

Sølvfarvede øreringe m. sølvrose og "sleben" perle i lyserød
OBS: øreringene er ikke i ægte sølv og egner sig ikke til personer med nikkelallergi.
Sølvfarvede øreringe med lille sølv "blomst" og lyserød-orange perle.
OBS: øreringene er ikke ægte sølv og egner sig ikke til personer med nikkelallergi. 


Sølvfarvede øreringe med sølv "blomst" og turkis hawlait-perle.
OBS: øreringene er ikke ægte sølv og egner sig ikke til personer med nikkelallergi. 

Som noget nyt har jeg begivet mig ud i denne mini-kollektion i sølv. Den primære årsag er, at jeg ikke kunne stå for sølv kniv-og-gaffel-sættet, og derfor bare måtte lave noget med disse. Jeg laver normalt ikke ting i sølv, da jeg ikke selv kan tåle sølvsmykker (nikkelallergi) og finder det for bøvlet og omkostningsfuldt med flere "sæt" materialer, dette er derfor at betragte som en forsøgsordning. Hvis der er et marked for det og dermed en efterspørgsel på smykkerne, vil jeg bestemt overveje at udvide min horisont! 

Så til dig der udelukkende går med sølvsmykker, eller bare er vild med lidt variation, giv mig din tilbagemelding nedenfor, så vil jeg tage mit sortiment op til revision.

På forhånd tak!

- Anna Elise -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar