lørdag den 12. oktober 2013

Øreringe m. rød perle



Øreringe forgyldt m. rød perle og stjerne-perleskål

Close-up
Disse øreringe var lidt af en pludselig indskydelse, men jeg synes de er begyndt at vokse på mig. De minder mig lidt om temaet 1001-nat eller en nar hos hoffet - primært på grund af stjerne formen. Men jeg synes egentligt at kombinationen er yderst elegant. Det røde står rigtig godt til det guld og den lille sorte perle fremhæver en røde farve, og gør den mere intens. Øreringene er anvendelige til alle lejligheder synes jeg, de er ikke for voldsomme til hverdagsbrug, men alligevel heller ikke neutrale til festligheder!

Øreringe m. røde perler (halvædelstene) og perleskål i stjerneform. Perleskålen er ikke ægte guld, men guldfarvet, de andre materialer er forgyldt. Den lille sorte perle er af glas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar