tirsdag den 19. november 2013

Guldvinge med ferskvandsperle


Som lovet kommer her weekendens bedrifter. Jeg håber i vil finde lidt inspiration i de nye smykker, hvem ved, måske finder i en julegave?

Nedenfor ses et vedhæng til en halskæde. Selve vingen er kun guldfarvet, mens de øvrige materialer er forgyldte. Perlevedhænget der er fastmonteret på vingen betår af en hvid ferskvandsperle, en guld perleskål samt en lille glasperle. 

Vedhænget måler ca. 2,5 - 3 cm i alt.

Guld vinge m. perlevedhæng.


Til venstre ses vingen som den vil hænge i en halskæde.

Vingen har super fine detaljer m. hul-udskæringer der give en rigtig fin effekt uden på en farverig T-shirt/top.

Til højre/nedenfor set vedhænget i close-up

 
Close-up af vedhænget.

Som noget helt nyt har jeg fået oprettet en profil på Bloglovin. Følg mig der for en besked om nye opslag på min blog eller del mine opslag med andre.

Tryk her:  Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar