tirsdag den 19. november 2013

Hvid som sneen

Hvid som sneen vedhæng m. guld glimmer

Dette vedhæng har en helt særlig historie for mig. Perlen er købt og importeret fra en lille lokal butik i Venedig. Denne type perle er særligt typisk for denne egn i Italien. Perlerne er virkelig specielle og skal ses "live" frem for på billedet, men jeg håber, at jeg alligevel har formået at vise, hvordan perlen er en unik sammenblanding mellem forskellige farver med "stjernestøv" i. Jeg synes denne type perle var særlig velegnet til at illustrere den kridhvide december sne med solens stråler bage på sig. Man kan nærmest fornemme, hvordan lyset reflekteres fra sneen og bliver til tusind stjerner der glimter op på os. Alle metallerne på billedet er forgyldte og er velegnet til personer med nikkelallergi. 

Rigitig glædelig december :)

Husk at alle mine ting kan købes ved direkte henvendelse, mens enkelte allerede er til salg på Trendsales, alt du skal gøre er at søge på "Annameld" eller "Anna Elise Design"

- Anna Elise - 

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar